ایستراگ های مپ DER RISE در call of duty BO1
بله دوستان اینم قسمت سوم از ایستراگ های خفن call of duty bo1 اما این بار در مپ der rise . امید وارم خوشتون بیاد ویدیوی بعدی ایستراگ مپ five هستش که طی یکی دو روز آینده آپلود خواهد شد . اگر ایرادی داشت حتما بگید . باتشکر
٨ سال پیش
golden player
داداش ویدیو ی بعدی کی آپلود میشه خیلی این مجموعه فوق العادس :)
٨ سال پیش
Mighty Warriors
میگم چرا عکس کانالم عوض نمیشه؟
٨ سال پیش
گیمر قدیمی
آفرین خوب بود
٨ سال پیش
THE PIANO
عالی بود چه سخته ایستراگ تو کالاف دیوتی xD
