گیم پلی فورت نایت/تمام گانام میتیک بودددد/ویکتوری فوق خفن با تاج
امید وارم لذت ببرید
٤ سال پیش
fortnitegamer
بابا واقعا نسبت به سیزنی که اومدی واقعا پرو سگ هستی من اول فکر کردم چپتر یکی هستی
٤ سال پیش
Dara71121
سلام داداش از سیزن چند بازی می کنی چون واقعا پرو سگ هستی من از چپتر ۲ سیزن ۱ بازی می کنم ولی بازم پرو نشدم
٤ سال پیش
ALI GIMR
فادین تویی؟
