گیم پای بازی pixel gun 3D
امیدوارم لذت ببرید لایک و نظر فراموش نشه :-)
٥ سال پیش
عرشیا
دابل جامپ کی بلده؟
من بلدم
٥ سال پیش
Sami hehehe :'-D
منظورم گیم پلی بود :-\
٥ سال پیش
─═━━हई╬Дmirmahdi╬ईह━━═─
بله داداش منظورت رو فهمیدیم
٥ سال پیش
Alone boy
من لولم62هست
٥ سال پیش
Alone boy
باید یک کفش بپوشی تا دابل جامپ بشه
٥ سال پیش
عرشیا
این اکانت خودته؟
من لولم 38 هست.
٥ سال پیش
پرشیان ویدئو
من جزع بهترین بازیکن های این بازی داخل ایرانم به طور خلاصه میتونم بگم جزع 5نفره حرفه ای و 5نفره وسیله دار هستم
٥ سال پیش
عرشیا
این بازی دابل جامپش با بقیه متفاوته
٥ سال پیش
☆phantom freddy☆ (دنیای انیمیشن)
ا
