گیم پلی فورتنایت(فقط realitys loot ps5)
٤ سال پیش
ᶜʳ ᵇᵃʰᵃᵈᵒʳ ツ
من نظرمو گفتم بالاخره فقط که نباید کامنت مثبت داشته باشب
٤ سال پیش
نخوندم
بازیت خوبه
٤ سال پیش
عرشیا
مانیتورت چیه ؟
٤ سال پیش
mojtabaJTR
عالی بازیت خیلی خفنه یه سوال چون تو هم با لبتاپ هم با پلی 5 بازی میکنی بنظرت تو کدوم روون تره و تو پلی استیشن 5 دیلی نداره موس و کیبورد
٤ سال پیش
ParhamX
GG
٤ سال پیش
Jimx
@bahador_pro_gamer حرف نزن
٤ سال پیش
Astrow_sepehr
داداش چرا حرف نمیزنی
٤ سال پیش
Dara71121
داش عالی
