جی تی ای وی اندروید
سلام اگر از ویدیو های من خوشتان آمد حتما کانالم دنبال کنید و ویدیو هایم را لایک کنید و ممنون از همه دنبال کننده های عزیز عضو کانال روبیکای داخل ویدیو شوید بزودی میگذارند
٥ سال پیش
benyamin Gamer
لینکو بزار من کانال روبیکاتو دنبال کردم روبینو ت فالو کردم جی تی ای وی رو بزار
٥ سال پیش
امیر گیم
من دانلودش کردم ولی بعدش صفحه سیا ه شد
٥ سال پیش
u_11069517
داداش تر خدا لینک شو بزار
٥ سال پیش
benyamin Gamer
من با رار استخراج کردم میزنه خطا
٥ سال پیش
امیر گیم
خودت داری بازی میکنی
٥ سال پیش
امیر گیم
حجمش چنده
٥ سال پیش
benyamin Gamer
چرا من خاستم gta iv رو با rar استخراج کنم نشد میزنه خطا گوشیم اندروید ۱۱ هست؟
٥ سال پیش
ALFA _2009
چجوری
٥ سال پیش
benyamin Gamer
نه من منظورم GTA IV هست میخام با rar استخراج کنم میزنه خطا گوشیم سامسونگ گلگسی نوت ۱۰ پلاس هست و اندروید ۱۱ هست باید چیکار کنم
