داستان من در جی تی ای وی (GTA V ONLINE)

سلام سلام چطورید بچهاااا؟امیدوارم خوشتون بیاد از این ویدئو و اگه دوست داشتید حتما ویدئورو لایک کنید و چنل رو فالو کنیدلاو یو آل

کاربر
ثبت دیدگاه
MEHRDAXY
٥ سال پیش

MMD.DC
مگه نگفتی مثلا زندگی واقعیت بود یه سوتی دادی که گفتی سخت ترین کار تو این (((((((((((((((((بازی))))))))))))))) به من افتاده بود مثلا میخواستی بگی زندگی واقعیته

MEHRDAXY
٥ سال پیش

MMD.DC
خب سوتی دادی مثلا زندگی واقعی با بازی فرق نمیکنه

MEHRDAXY
٥ سال پیش

امیر
خیلی خوب بود.

MEHRDAXY
٥ سال پیش

taha.p.s.4
لطفاً از gta v گیم پلی بگذار

MEHRDAXY
٥ سال پیش

SsツMAHDIツ
نه برنگشته ، الافه توی آپارات اینا رو میزاره ، متین داداش نکن

MEHRDAXY
٥ سال پیش

Arash.YT
چه بدون لگ چه سیستمی داری حتماً

MEHRDAXY
٥ سال پیش

پویا«بازنشر کننده»
اقا ترو خدا پارت دو بزار خیلی باحال بوذ

MEHRDAXY
٥ سال پیش

SsツMAHDIツ
عشق کردم عالی بود ...

MEHRDAXY
٥ سال پیش

Mani.MZ
خیلی باحال بود

MEHRDAXY
٥ سال پیش

فیلیمو
عالی ⁦