آموزش ساخت اوسی من در گاچا لایف
هر کی میخواد درستش کنه خیییییییییلیییییییییییی هم آسونه(الکی مثلا :))))
٥ سال پیش
کاری داشتی بیا ویدیو آخرم.:}
سلام قشنگ بود...راستی من پسرم عیب نداره گاچالایف دارم؟ -___- (مسخره نکنیا)
٥ سال پیش
کاری داشتی بیا ویدیو آخرم.:}
خخخ کلا عالیه
٥ سال پیش
کاری داشتی بیا ویدیو آخرم.:}
مطمئنی؟؟؟ حتی با اینکه گیمرمااااا!!
٥ سال پیش
イłムЯム
Woow راستی چجوری میشع عکس پروف گذاشت
٥ سال پیش
کاری داشتی بیا ویدیو آخرم.:}
فقط ببخشیییییددددداااااا لباس اوسیت یکمی بده :) کلا عالیه ولی
٥ سال پیش
《☆ ویولت ♡ ᵛᶤᵒˡᵉᵗ ♡》روز دختر مفالک {:
گوگولییییی❄❄❄❄
٥ سال پیش
چرا نمیتونم عکس پروفایل بزارم؟
وو
٥ سال پیش
کاری داشتی بیا ویدیو آخرم.:}
اپدیت اخر؟
٥ سال پیش
♡ hanna ♡
به اسونی