وایپ های دوباره با شاتگان ! | Call of Duty Mobile
سلاااام لطفااا حمایت کنید و بازنشر کنید :) مرسی از همتون ایدی اینستراگرام : shady_yt_1 سرور دیسکورد : https://discord.gg/bkaVBPzf
٤ سال پیش
MMMAAANNM
دختری آخه نوشتی شادی
٤ سال پیش
ZeusYt GAMiNG
پرایوت دیشب وسط اقیانوس با کوسه ها بودیم نه؟XD
٤ سال پیش
mahdiyar smg
عالی
٤ سال پیش
M.PH
اشتب نکنم اون صدای فرسنیو بود
٤ سال پیش
KING_AR_SINA
پَهرام
٤ سال پیش
COD•AMIR
ع ناموسا
٤ سال پیش
AMIR.DARK.HERO(علی+ali)
داشم شادی :)
٤ سال پیش
loyal
داشم شادی :)
٤ سال پیش
MAHDI.COD
مثل همیشه عالی
٤ سال پیش
Soheil-limbo
بنازوم ب این اهنگ ک ربطی ب گیم نداره
٤ سال پیش
alfa_GOD
GG
