گیمپلی هشت خوان | یه کامبک سنگین زدیم !
خب رفقا امروز براتون ویدیو گیمپلی هشت خوان آماده کردم که داخل اون تونستیم آخرای بازی که داشتیم میباختیم یه کامبک قوی و سنگین بزنیم و بازی رو برنده بشیم و اگه با بازی هشت خوان آشنایی ندارید یه بازی ایرانیه که میتونید از مایکت و بازار اون رو تو گوشی خودتون داشته باشید . . . #هشت_خوان #کامبک
٥ سال پیش
هجیر
٥ سال پیش
جاماسپ
٥ سال پیش
حسین اپاراتی
ترکیب اژدر سیلا خوبه ولی در مقابل کارت زوبین اسیب پذیره به نظرم سیلا ارش بهتره
٥ سال پیش
u_9549308
ببخشید داش درخواست رو زدم ولی نمیاره اگه میشه خودت بم درخواست بده
٥ سال پیش
چراغ سایه
٥ سال پیش
کوه یخ
٥ سال پیش
KianMontaseri
داداش میخام یه ترکیب سم بهت بگم اژدر و سیلا فکر کن کارتی در زمین گذاشته شود نابود می شود
٥ سال پیش
u_8720338
نباید هجیر بگیری باید یا اسفندیار میگرفتی یا سیمرغ یا کارت سافورانا
٥ سال پیش
خزران دیو
٥ سال پیش
هایمرا
٥ سال پیش
KianMontaseri
داداش خیلی خیلی ممنون که ویدیو میزاری
٥ سال پیش
زنجیر نفرت
٥ سال پیش
Plami
اوکی تنکس
٥ سال پیش
آلیچین
٥ سال پیش
Plami
هجیر خریدم. راستی تو بازی ادم کن : Plami
٥ سال پیش
رهام
٥ سال پیش
Plami
کارت قرمزام اینان : اسفندیار
٥ سال پیش
u_9549308
اسمم اینه amirkingmr
٥ سال پیش
عیار
٥ سال پیش
زرسپ. چه فرمانده ای برم خوبه با چه ترکیبی.
٥ سال پیش
u_9549308
سلام داداش دمت جوش خیلی ویدئو های خفنی میزاری. تو هشت خوان بت درخواست میدم دوست شو با هم چن دست بزنیم دمت جوش خیلی چاکریم
٥ سال پیش
درفش سیاه
